Marketing Crew lanceert nieuw businesslabel: VRUIT

0

Inspireren met exclusieve business retreats op toplocaties in binnen- en buitenland

Marketing Crew lanceert op 9 december 2019 een nieuw businesslabel onder de naam VRUIT. Het nieuwe label richt zich op business retreats in binnen- en buitenland. Door constante veranderingen in de markt ervaren veel ondernemers en managers dat het lastig is om te focussen op hun eigen groeiambities en die van hun onderneming. Daar speelt VRUIT op in.

Plezier in ondernemerschap

Jessica Kuiken, founder van VRUIT en Marketing Crew vertelt: “Waar we met Marketing Crew van binnenuit werken, gaan we met VRUIT juist naar buiten. Met ons nieuwe label nemen we je mee naar echte ‘bucket-list’ bestemmingen om daar, even los van alle dagelijkse rompslomp, volledig in te zoomen op jou en je onderneming. Onze business retreats zijn voor ondernemers en leiders die soms vastlopen in de waan van de dag en zo de focus kwijtraken. Door rust en ruimte, inspirerende workshops en de begeleiding van ervaren coaches geven we jou meer grip op de duurzame groei van je onderneming en meer plezier in je werk. VRUIT staat voor vooruit, maar ook voor een gezonde manier van ondernemen en werken.”

Opladen en koers bepalen in Lapland

Helemaal tot rust komen en weer focussen om groeiambities scherp te stellen met hulp van ervaren coaches uit het werkveld. Jessica: “Dat allemaal doen we op unieke en luxe bestemmingen waar je zelf niet zo snel komt. De eerste buitenlandeditie is in een prachtige villa tussen omringd door sneeuw, bergen en de bevroren meren in Fins-Lapland. Daar wisselen we inspanning af met ontspanning in de ongerepte natuur. Samen met een kleine groep andere ambitieuze ondernemers ga je aan de slag. Met je onderneming, maar ook met jezelf. We werken met verschillende thema’s en ervaren coaches en sprekers binnen hun eigen expertise. Geen enkele editie ziet er hetzelfde uit en we gaan ook naar diverse bijzondere bestemmingen binnen Europa. En wie weet zelfs nog een keertje daarbuiten!”

Essentialisme

De business retreats van het nieuwe merk zijn veel meer dan een ‘leuke’ zakenreis. Jessica: “Je gaat weer terug naar huis met concrete groeistappen om jouw ambities waar te maken. Onze retreats richten zich onder andere op de essentie van je onderneming. Je hebt een stevige basis nodig om echt waarde toe te voegen voor je klanten.” Naast de onderneming, wordt er ook ingezoomd op de deelnemer zelf. Jessica: “Persoonlijk leiderschap is een belangrijk thema tijdens onze retreats. Dit kan behoorlijk confronterend zijn. Maar wel in de positieve zin van het woord. Het is goed om regelmatig even stil te staan bij waar je naartoe wilt. En daar je keuzes op te baseren. Wie ‘nee’ leert te zeggen, voert zelf de regie. Bovendien werkt dit vaak bijzonder inspirerend voor je team. Leiders creëren leiders.”

Marketing Crew

Naast VRUIT blijft Jessica zich ook focussen op het uitbouwen van het succesvolle Marketing Crew, dat dit jaar ook finalist was in De Jonge Ondernemingsprijs. Jessica: “Het is zeker een uitdaging, maar ik krijg er vooral veel energie van. Ik moet, net als de deelnemers, mij ook focussen op de essentie. Welke keuzes maak ik en wat zijn mijn groeiambities? Door samen met een kleine groep ambitieuze ondernemers te werken tijdens de business retreats krijgen niet alleen zij nieuwe inzichten, ik natuurlijk ook!”

franekeractueel.nl


error: Bericht Beveiligd!